Når du handler med os kan du være sikker på, at bæredygtigheden er i fokus. Både på de interne linjer i virksomheden og eksternt i alle de partnerskaber og relationer, vi indgår i.
Bæredygtigheden er dybt forankret
Som kunde hos os vil du opleve, at vi hver dag gør vores bedste for at leve op til vores bæredygtighedsmål i samspil med vores DNA: Service ad libitum. Som leverandør eller samarbejdspartner vil du erfare, at vi stiller stadigt stigende krav til bæredygtighed og samfundssind. Vi har en ambitiøs vækststrategi for de kommende år, men er vores ansvar bevidst og vil dels reducere vores eget CO2-aftryk, dels bidrage aktivt ved at samarbejde med kunder og leverandører om fælles løsninger inden for miljømæssige og sociale områder.
Vi kommer således til at arbejde med at minimere vores eget negative aftryk på planeten (Environment), skabe positive initiativer for vores medarbejdere, kunder og andre interessenter (Social) og fremme etik og moral i vores egen virksomhedsdrift (Governance). Vi har udarbejdet en bæredygtighedsstrategi baseret på fire af FNs Verdensmål for bæredygtig udvikling, som vi arbejder med i hele organisationen.
Du er velkommen til at læse mere i vores ESG-rapport, som omhandler vores bæredygtighedsaktiviteter for regnskabsåret 2022/23, samt vores strategi og mål for fremtidige tiltag. Det er vores mission at blive den førende danske grossist inden for bæredygtigheds-orienterede løsninger til oplevelsesindustrien. Vi håber, at du vil opleve, at rapporten skaber gennemsigtighed omkring vores arbejde, og at du finder svar på præcis det, der er relevant for dig.
Hvis du vil læse vores ESG-rapport fra 2021/22, finder du den her.
Bliv kunde - kontakt os her